Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Fel i byråstöd

Jag får upp följade ruta när jag försöker titta på "alla aktiviter"
Ett fel har uppstått - Server errorTryck F5 för att ladda om applikationen. Om felet kvarstår, kontakta Support.

Mats Gunnarsson Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Mats!
    Detta beror på att vi har gjort en uppdatering av Byråstödet och Chrome har inte automatiskt uppdaterat sidan, så man behöver "rensa historiken" i Chrome så att den hämtar vår nya sida istället, följ stegen nedan så ska det lösa problemet!

    Logga in i BL Byråstöd
    (Detta kan du göra även om du får upp något felmeddelande.)
    Tryckt på Ctrl + Shift +I
    Du kommer då till Consolen.
    Gå till fliken Network
    Se till att krysset är ikryssat för Disable cache (Se bild)
    Tryck sedan på F5 knappen.
    Nu görs en hårdare omstart av just den här sidan.
    Du stänger sen Consolen på krysset ute till höger.
    Nu ska du kunna logga in igen.
    Sandra Support

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.

Jag har tagit del av policyn för personuppgifter och innehåll.