Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Ny användare_föregående period

Ny användare, har registrerat föregående verksamhetsår men får inte upp årsredovisning och tex inkomstdeklaration för föregående år, dvs boksluten 2016
Lars Gerne Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hejsan!

    Kontrollera vilket STARTDATUM du har lagt upp på tjänsten för Årsredovisning och Inkomstdeklaration. Det ska vara ett datum i det räkenskapsår som deklarationen och årsredovisningen avser.
    Du kontrollerar detta enklast genom att gå in på klienten och fliken uppdrag. Klicka där på tjänsten. Där kan du ändra ditt startdatum också.

    För att se dessa aktiviteter under fliken Alla aktiviteter så måste du ställa fram Till och med datumet. Enklast hittar du tjänsterna under flikarna Bokslut respektive Inkomstdeklaration. Välj under fliken Inkomstdeklaration period Alla 2016. Då får du med även brutna räkenskapsår.
    Marie Isidorsson Support

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.

Jag har tagit del av policyn för personuppgifter och innehåll.