Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Varför syns inte alla klienter?

Hej
Jag har nu lagt in större delen av våra klienter samt uppdaterat uppdragen vi har för varje klient. Men nu när jag går in och tittar över alla aktiviteter ser jag endast två klienter att arbeta med trots att vi har många fler med samma deadline. Har fyllt i alla aktiviteter, ett stort datumspann samt alla handläggare men ser ändå bara två klienter. Så hur gör jag?
Lina Körnemark Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Den absolut vanligaste orsaken är att man har satt dagens datum som startdatum vid upplägg av de olika tjänsterna och då syns inte aktiviterna oftast förrän längre fram i tiden. Kanske först om ett helt år om det gäller bokslut och deklarationer.
    Startdatumet för en tjänst ska alltså vara ett datum i den månad, kvartal eller år som det ska utföras en tjänst för.
    så vill du ha koll på din bokföring från och med april månad. Då ska du ha ett startdatum i april månad. Har du regel momsdeklaration vald så kommer tjänsten dyka upp under Alla aktiviteter i maj månad 30 dagar före att momsen ska vara inne normalt. (Det är inställningen för Visa som styr hur långt före en deadline som den dyker upp.)

    Kontrollera dina startdatum till att börja med. Återkom om det inte löser ditt problem.

    Marie Isidorsson Support

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.

Jag har tagit del av policyn för personuppgifter och innehåll.